top of page

"მოპარული ფასები"
კამპანიის მიზანი იყო წინასაახალწლო ფასდაკლებებზე გაგვესვა ხაზი, სიტყვებს: დაუჯერებელი ფასდაკლება, არნახული ფასები და ა.შ ყური იმდენად შეეჩვია რომ მომხმარებელს ვეღარ აჩერებს. ამიტომ გადავწყვიტეთ მოგვეფიქრებინა მესიჯი, რომელიც მომხმარებელს დააფიქრებდა კომპანიის ფასებზე, ყველას გვახსოვს "მოპარული" ნივთები რომ ძალიან იაფად იყიდებოდა და ახლაც ეს ასოციაცია გაუჩნდათ მომხმარებლებს, რომ ფასები ნამდვილად ძალიან იაფია


bottom of page